Tussen wel en wee


Tranen blijven opwellen
Groeipijn in je jonge lijf
Ik zocht een remedie
Je wilde wat vertellen

Je benen zijn zo stijf
Een troostdoek, en zie
We hoeven geen arts te bellen
Gemeende troost werkt, blijf bij ons

Leven tussen wel & wee
Tussen ja & nee
Vechten tegen de Molens
Van ongeluk

Mag ik nu de
De kaart van geluk
& wat uitzicht
Op de zee

Zachtjes ademt
Mijn lief druppels liefde
Over mijn heimwee
Naar vroeger

Zachtjes snap ik nu
Dat zij, zielsmaat
Me helpt te kiezen
Voor nu, voor ons gezin.

Geef een reactie

