Ik weet het niet zo zeker


Ik weet het sowieso niet meer met de wijze hoe deze wereld opereert. Ik merk dat wij ons steeds meer terugtrekken uit de hardheid van het bestaan. En eigenlijk afscheid willen nemen van Nedeland.

Ruard Ganzevoort blogt

Sommige mensen weten precies hoe de wereld in elkaar zit. Ze weten met zekerheid te vertellen dat windmolens op subsidie draaien. Dat het nooit rendabel zal kunnen worden. Dat we nu eenmaal overgeleverd zijn aan olie en gas en dat het naïeve luchtfietserij is om te denken dat we daar los van kunnen komen. Of dat we beter kunnen wachten tot de techniek zo ver is dat het ooit wel zal kunnen maar dat we nu vooral pragmatisch moeten zijn en voor de korte termijn moeten kiezen voor bijvoorbeeld betaalbaar schaliegas. En elke keer dat het met die techniek even tegen zit, meten ze het breed voor je uit, ook al is het betekenisloos in verhouding tot de miljarden waarmee fossiele brandstoffen worden gesteund.

View original post 670 woorden meer

2 Comments

  1. Ook bij Ruard gaf ik deze gecopieerde reactie:

    Bang
    Jij bent bang.
    Ik ben bang.
    Jij bent bang om dood te gaan in de oorlog in jouw land. Ik ben bang dat je die oorlog meeneemt naar het mijne.
    Jij bent bang dat de grenzen voor je neus zullen worden gesloten.
    Ik ben bang dat er veel mensen met verkeerde bedoelingen hier naar toe komen.
    Jij bent bang dat je niet welkom bent in Europa.
    Ik ben bang jij mijn cultuur niet zult begrijpen.
    Jij bent bang dat je nooit meer terug naar je huis kunt.
    Ik ben bang dat je nooit meer terug naar huis wilt.
    Jij bent bang dat wij je niet willen helpen.
    Ik ben bang dat jij de hulp niet zult waarderen.
    Jij wilt vast niet dat ik bang ben.
    Ik wil ook niet dat jij bang bent.

    Tekst van Benona Vos

  2. En sommige mensen weten zeker dat er ook nog een andere energievorm beschikbaar is maar waar het bewustzijn van de mensen heel belangrijk is hoe ze met onvoorwaardelijke liefde en sterke lichtkrachten mogen werken. Dat is vrije energie dat je zo uit de lucht kan pakken als je daar een speciaal appraraatje voor hebt, die de Keshe Foindation in Iran al beschikbaar heeft.
    Het is niet in de bekendheid gebracht want je kan aan die energie niet verdienen want het is in de lucht vrij beschikbaar als Orgone energie. Sommige supergevoelige mensen kunnen deze energie waarnemen als kleine stippeltjes die razendsnel door de lucht heen schieten. Dit alles is al heel lang bekend bij de wetenschappers en bij de adviseurs van de regeringen en word tegengehouden door de elite omdat dan hun olie dollar koers instort.

Geef een reactie

