In een gelukkige organisatie is iedereen verbonden door een of meerdere verhalen van medewerkers, klanten en leveranciers, co-makers, noemen we ze. Deze verhalen passen bij de richting waar medewerkers en organisatie zich naar toe bewegen.
Als wij communicatiewerk voor je organisatie doen, levert dat een bijdrage aan de kernactiviteiten van jouw organisatie. Bijvoorbeeld de juiste kernboodschappen ontdekken en formuleren en het verhaal in woord en beeld helpen vertellen. Met wel een heel belangrijke meerwaarde. We geloven in gelukkige, gezonde en sociale organisaties met als exponent hiervan samen werken aan een wereld waar we allemaal bewust en met plezier leven. Niet meer of minder. De gelukkige organisatie is wat ons betreft iets waar iedere bestuurder naar moet streven in de nieuwe tijd. Nieuwe leiders streven naar betekenisvolle organisatie die vertrouwen hebben in hun medewerkers, hun klanten en leveranciers. Dat stralen ze dan ook ook als geheel. Als onderdeel van de goede economie, gezamenlijke doelen en als beste bedrijf om voor te kiezen als sollicitant. De gelukkige organisatie dus. Waar iedereen co-maker is in zijn of haar organisatie.

We richten ons dan ook op het ondersteunen van de Sustainable Development Goals, ondersteunen doelen als sponsor en zullen in principe geen communicatiewerk aannemen die deze doelen tegenwerken.

Lees ook een mijn artikel over circulair leiderschap, dat past bij gelukkige organisaties.